Terug ×
  • Uw winkelmand is leeg

Totaal artikelen
0 stuks
000

Klantenservice

Kan ik een sample ontvangen van een artikel?

Dat kan zeker! Stuur even een mailtje naar info@ecogiving.nl en vertel ons waar je naar op zoek bent en van welk artikel je graag een sample wilt ontvangen. Je betaalt dan de verzendkosten en stuksprijs van het artikel. Ga je een bestelling plaatsen? Dan zijn de eerder gemaakte kosten voor ons.

Kan ik op factuur of achteraf betalen?

Jazeker, dat kan! Kies bij het afrekenen voor 'betaling op factuur' en het komt dik in orde.

Wat is jullie levertijd?

Je vindt de levertijd voor elk artikel terug in de artikelomschrijving. Over het algemeen kan je er vanuit gaan dat ieder artikel onbedrukt binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd kan worden, afhankelijk van het artikel en de aantallen. Met bedrukking is de levertijd vaak 10 werkdagen. In november en december hebben we het in verband met de kerst altijd razend druk, dus in die periode zijn de levertijden vaak wat langer.

Wat is de status van mijn pakket?

Wanneer je pakket verzonden is, ontvang je van ons een 'track and trace'-code. Daarmee kun je zelf de status van het pakket bekijken. De verspreiding van brievenbuspakketjes wordt door PostNL gedaan.

FAQ

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Heb je een product kunnen kiezen dat je graag wil bestellen? Dan zit het moeilijkste deel erop! Bestellen is simpel. Selecteer bij het artikel het aantal items dat je wilt ontvangen, eventueel de kleur van het artikel en of deze bedrukt moet worden. Je kan hier ook selecteren wat het formaat van de bedrukking moet zijn, wat de locatie op het product wordt en hoeveel kleuren de bedrukking heeft. Plaats het artikel in de winkelwagen en vul de correcte adresgegevens in. Klopt alles? Kies dan voor de gewenste betaalmethode en klaar is Kees! Je ontvangt van ons automatisch een bevestiging met je bestelgegevens.

Wat is de status van mijn pakket?

Wanneer je pakket verzonden is, ontvang je van ons een 'track and trace'-code. Daarmee kun je zelf de status van het pakket bekijken. De verspreiding van brievenbuspakketjes wordt door PostNL gedaan.

Kan ik een sample ontvangen van een artikel?

Dat kan zeker! Stuur even een mailtje naar info@ecogiving.nl en vertel ons waar je naar op zoek bent en van welk artikel je graag een sample wilt ontvangen. Je betaalt dan de verzendkosten en stuksprijs van het artikel. Ga je een bestelling plaatsen? Dan zijn de eerder gemaakte kosten voor ons.

Betalen

Moet ik direct afrekenen?

Hoeft niet, mag wel. Wat jou het beste uitkomt! Je kunt altijd kiezen voor een betaling op factuur of voor direct betalen met iDeal of creditcard. Weet je nog niet wat het definitieve aantal zal zijn of wil je een pakket dat net anders is dan op onze website? Kies dan voor betaling op factuur, dan regelen we het achteraf.

Kan ik op factuur of achteraf betalen?

Jazeker, dat kan! Kies bij het afrekenen voor 'betaling op factuur' en het komt dik in orde.

Kan ik ook met iDeal of creditcard betalen?

Absoluut! Je kiest bij het afrekenen simpelweg voor betaling via iDeal of creditcard.

Wat is jullie betalingstermijn bij betaling op factuur?

We houden standaard een betalingstermijn van 14 dagen aan. Is dit voor jouw organisatie anders geregeld? Geen probleem! Neem even contact op via info@ecogiving.nl, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Verzending en levering

Wat is jullie levertijd?

Je vindt de levertijd voor elk artikel terug in de artikelomschrijving. Over het algemeen kan je er vanuit gaan dat ieder artikel onbedrukt binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd kan worden, afhankelijk van het artikel en de aantallen. Met bedrukking is de levertijd vaak 10 werkdagen. In november en december hebben we het in verband met de kerst altijd razend druk, dus in die periode zijn de levertijden vaak wat langer.

Kan ik een spoedorder plaatsen?

Heb je een beetje haast? No problem, we denken graag met je mee. Sterker nog, we houden wel van een uitdaging! Stuur een e-mail naar info@ecogiving.nl of bel 06 - 283 50 736 en we kijken samen wat we voor je kunnen doen.

Bedrukkingen en het aanleveren van bestanden

Hoe kan ik het logo dat bedrukt moet worden het beste aanleveren?

Je logo of een andere bedrukking op het product? Regelen we voor je! Bij het plaatsen van je bestelling kan je het bestand direct uploaden in de webshop. Let er wel even op dat het een gevectoriseerd EPS-, AI- of PDF-bestand moet zijn. Afbeeldingen zoals JPG of PNG kunnen niet op artikelen gedrukt worden, ook niet wanneer deze geplakt zijn in een EPS-, AI- of PDF-bestand. We hebben de vector echt nodig om te kunnen printen. Heb je dit bestand niet? Stuur even een mailtje naar info@ecogiving.nl met het scherpste en grootste bestand dat je wel hebt, dan kijken we of we 'm voor je kunnen omzetten. Vergeet niet je ordernummer te vermelden, anders raken we misschien in de war!

Welk bestandsformaat moet ik aanleveren om te kunnen bedrukken?

We hebben een gevectoriseerd EPS-, AI- of PDF-bestand nodig van je logo of bedrukking. Afbeeldingen zoals JPG of PNG kunnen niet op artikelen gedrukt worden, ook niet wanneer deze geplakt zijn in een EPS-, AI- of PDF-bestand. We hebben de vector echt nodig om te kunnen printen. Heb je dit bestand niet? Stuur even een mailtje naar info@ecogiving.nl met het scherpste en grootste bestand dat je wel hebt, dan kijken we of we 'm voor je kunnen omzetten. Vergeet niet je ordernummer te vermelden, anders raken we misschien in de war!

Ik heb alleen een JPG of PNG bestand, is dat erg?

Oeps, met uitzondering van onze groeipapierkaarten hebben we wel echt een gevectoriseerd EPS-, AI- of PDF-bestand nodig. We hebben de vector echt nodig om te kunnen printen. Heb je zo'n bestand niet? Stuur even een mailtje naar info@ecogiving.nl met het scherpste en grootste bestand dat je wel hebt, dan kijken we of we 'm voor je kunnen omzetten. Vergeet niet je ordernummer te vermelden, anders raken we misschien in de war!

Help, ik weet niet of ik het goede logo heb verzonden!

Geen paniek! Een AI- of EPS-bestand kun je vaak niet zelf openen, maar dat is geen probleem. Als je de gewone afbeelding van de bedrukking die het moet zijn ook nog even naar info@ecogiving.nl stuurt, controleert onze studio of hij juist is. Ook ontvang je voordat we gaan drukken altijd nog een digitale proefdruk ter controle.

Mijn logo heeft heel veel kleuren of een verloop van licht naar donker. Hoeveel kleuren moet ik kiezen?

Bij ieder product staat het aantal kleuren vermeld dat daarop bedrukt kan worden. Is het hoogste getal niet genoeg en staat er een fullcolouroptie bij? Ga dan voor fullcolour. Ook wanneer jouw logo een verloop heeft in kleur, kies je voor de fullcolourbedrukking.

Kunnen jullie een ontwerp voor ons maken?

Dat kan zeker. Sterker nog, dat vinden we heel leuk om te doen! Onze studio maakt graag een ontwerp dat past bij het cadeau, de boodschap of jullie huisstijl. Heb je speciale wensen of een idee voor het ontwerp? Geef die dan door bij het plaatsen van je bestelling of stuur een mailtje naar info@ecogiving.nl. Dan gaan we zo snel mogelijk voor je aan de slag!

Wat is een gravering?

Een gravering is een soort brandmerk, gemaakt met een laser. Het logo of jouw bedrukking is daarmee altijd in 1 ‘kleur’. Door het branden krijg je een mooie donkerbruine geblakerde kleur. Doordat het gebrand wordt, kan iedere gravering net iets afwijken van de andere.

Hoe kan ik de tekst voor op het groeipapierkaartje aanleveren?

De tekst voor het groeipapierkaartje kun je direct invoeren bij jouw bestelling in de webshop. Ben je er nog niet helemaal uit? Geen probleem. Stuur de tekst dan later in een e-mail naar info@ecogiving.nl samen met jouw ordernummer.

Krijg ik een proefdruk te zien voordat de bestelling verzonden wordt?

Jazeker, je ontvangt altijd een digitale proef van een bedrukking of een kaartje. Lever je zelf al een compleet ontwerp aan voor een kaart? Dan doen we daar verder niks aan.

Brievenbuscadeautjes

Kunnen jullie de brievenbuscadeautjes naar huisadressen verzenden?

Ja, dat kan zeker. Vink bij het afronden van je bestelling de levering naar meerdere huisadressen aan, dan houden we daar rekening mee. De adressen kun je het beste aanleveren in een Excel-bestand via info@ecogiving.nl. Vergeet je ordernummer niet te vermelden, anders raken we misschien in de war. De pakketjes worden vervolgens door PostNL door het land verspreid.

Hoe gaan jullie om met de privacy- en AVG-regels?

Alle gegevens die je met ons deelt, worden vertrouwelijk behandeld. Na het verzenden van de bestelling worden alle persoonsgegevens direct verwijderd uit ons systeem. Wil je dat we een verwerkersovereenkomst van jullie tekenen? Geen probleem. Wij kunnen er ook zelf eentje aanleveren. Daarnaast hebben we een speciaal systeem waarbij mensen zelf pakketjes kunnen bestellen. We zijn hier flexibel in. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem gerust contact op via info@ecogiving.nl of bel 06 – 283 50 736.

Hebben jullie een verwerkersovereenkomst of kunnen wij die aanleveren?

Het kan allebei! Laat ons weten wat de voorkeur van jouw organisatie is en we regelen het voor je.

Kan ik de pakketjes zelf verzenden naar de huisadressen?

Dat mag natuurlijk ook! Vul bij het plaatsen van je bestelling het afleveradres in waar de pakketten geleverd mogen worden, dan sturen wij de pakketten in een keer op. Ze worden verpakt in verzenddoosjes, dus het enige dat jij nog hoeft te doen, is een adressticker plakken en versturen!

Groeipapier

Wat is groeipapier?

Groeipapier is speciaal eco-papier gemaakt van 100% afbreekbare materialen. Wanneer je het papier plant in een pot aarde of buiten in de tuin, ontkiemen de zaden in het papier en groeien ze uit tot planten. Het papier zelf is biologisch afbreekbaar en er zal geen afval achterblijven. Het bestaat puur en alleen uit bloemen, kruiden of zelfs groenten die de aarde ten goede komen!

Hoe kan ik de tekst voor op het groeipapierkaartje aanleveren?

De tekst voor het groeipapierkaartje kun je direct invoeren bij jouw bestelling in de webshop. Ben je er nog niet helemaal uit? Geen probleem. Stuur de tekst dan later in een e-mail naar info@ecogiving.nl samen met jouw ordernummer.

Hoe lang mag de tekst voor op de groeipapierkaartje zijn?

Ga uit van 80 tot maximaal 150 woorden. Afhankelijk van de hoeveelheid tekst die je aanlevert, maken we er dan een A6- of A5-kaartje van. Je krijgt vervolgens nog een digitale proef te zien van het kaartje.

Kan ik zelf een ontwerp aanleveren voor de kaart bij het geschenk?

Dat kan zeker! Standaard printen wij de kaarten op 80 grams groeipapier. Het is daarbij belangrijk dat er niet meer dan 30% inktdekking geprint kan worden. Grote vlakken kleur of foto’s kunnen dus niet op het kaartje gedrukt worden. Dan komen de zaadjes niet meer uit en dat zou jammer zijn! Daarnaast kunnen we niet aflopend printen, er moet dus altijd een witte rand om het ontwerp zitten. Er hoeven geen snijtekens aangehouden te worden in het drukbestand, gewoon op een A5 -of A6-formaat in PDF is helemaal goed. En vergeet niet te vermelden dat de kaart in bloemen kan veranderen!

Kan er een foto op de kaart worden gedrukt?

Het kan wel, maar we adviseren om het niet te doen. Een kleine foto is nog wel mogelijk, maar door de zaadjes in het papier komt het er vaak niet mooi uit te zien. Daarnaast zal het grote inktvlak de zaadjes tegenhouden om goed uit te komen. En dat is natuurlijk zonde!

Kan er een QR-code op de kaart worden gedrukt?

Jazeker, dat is geen probleem. Lever de QR-code los bij ons aan, op dezelfde manier als dat je het logo aanlevert. Wij verwerken 'm in het ontwerp voor jouw kaart. Je mag 'm natuurlijk ook alvast in je eigen ontwerp verwerken!

Komt er uitleg bij het groeipapier?

Op het kaartje printen we altijd de zin ‘Plant deze kaart voor bloemen’. Zo neemt het de aandacht niet weg van jouw boodschap, maar weten de mensen wel wat die bobbeltjes in het papier zijn.

Kunnen jullie een ontwerp voor ons maken?

Dat kunnen we zeker. Sterker nog, dat vinden we heel leuk om doen! Onze studio maakt de kaartjes op met een vrolijke print die past bij het cadeau, de boodschap of jullie huisstijl. Heb je speciale wensen of een idee voor het ontwerp? Geef die dan door bij het plaatsen van je bestelling of stuur een mailtje naar info@ecogiving.nl.

Hoe snel kan groeipapier geleverd worden?

Het standaard groeipapier in A6-, A5- of A4-formaat drukken we zelf. Hierdoor kunnen we het al binnen 1 of 2 werkdagen verzenden. Heb je een spoedorder? Geen probleem, maar stuur dan wel even een extra mail naar info@ecogiving.nl of bel 06 – 283 50 736. Dan regelen we het zo snel mogelijk!

Krijg ik nog een proef te zien van het groeipapier voordat deze gedrukt wordt?

Jazeker! Je ontvangt altijd een digitale proef ter goedkeuring.

Kerstpakketten

Hebben jullie ook een kerstpakketten showroom?

Jazeker! In onze showroom in Utrecht kan je veel van onze kerstpakketten bekijken. Kom gerust een keertje langs! Bel wel eerst even voor een afspraak naar 06 -283 50 736 of stuur een mailtje naar info@ecogiving.nl, dan zorgen we dat je niet voor een dichte deur komt te staan!

Tot welke datum kan ik een kerstpakket bestellen?

Dat ligt een beetje aan de voorraad, maar vaak kunnen we zelfs een paar dagen voor kerst nog wel een pakket voor je regelen. Wil je zeker zijn van een ruime keuze of een pakket op maat? Start dan uiterlijk begin november al met het regelen van je kerstpakket.

Wat is de minimale afname voor kerstpakketten?

Wil je een kerstpakket bij ons bestellen? Leuk! De minimale afname is 24 stuks.

Ik heb een leuk pakket gezien, maar wil net iets anders. Kan dat?

Ja hoor, dat kan! Houd er wel rekening mee dat in de laatste 2 weken voor kerst al veel producten uitverkocht zijn. Het is dus goed om vroeg te beginnen met een pakket dat je aan wilt passen. Iets eruit halen kan natuurlijk altijd. Stuur een e-mail naar info@ecogiving.nl met je wensen of geef je aanpassingen aan tijdens het plaatsen van je bestelling in de webshop. Dan komt het helemaal goed!

Kan ik een compleet eigen kerstpakket samenstellen?

Jazeker! We kunnen een kerstpakket op maat voorstellen, items toevoegen die je op onze website hebt gezien óf je pakket bijvoorbeeld aanvullen met een waardebon. Je kunt het zo gek niet bedenken en wij regelen het voor je. Houd er wel rekening mee dat in de laatste 2 weken voor kerst veel producten al uitverkocht zijn. Het is dus goed om vroeg te beginnen met een pakket dat je op maat wilt maken. Stuur een e-mail naar info@ecogiving.nl met je wensen en we gaan zo snel mogelijk aan de slag met een offerte en kerstpakket speciaal voor jouw organisatie.

Kunnen we zelf een item toevoegen aan het kerstpakket?

Een item toevoegen kan zeker. Misschien heb je ergens anders nog iets leuks gezien of wil je een product dat bijvoorbeeld van jouw organisatie is toevoegen. Het is allemaal mogelijk! Houd er wel rekening mee dat in de laatste 2 weken voor kerst al veel producten uitverkocht zijn. Het is dus goed om vroeg te beginnen met een pakket dat je aan wilt passen. Iets eruit halen kan natuurlijk altijd. Stuur een e-mail naar info@ecogiving.nl met je wensen of geen je aanpassen aan tijdens het plaatsen van je bestelling in de webshop.

Kunnen jullie ook de kerstkaart voor ons verzorgen?

Dat kan zeker. Dat vinden wij zelfs heel leuk om te doen! In ieder kerstpakket zit ook standaard een groeipapierkaart op A6-formaat. Hier kan je een persoonlijke boodschap op laten zetten. Onze studio maakt de kaartjes op met een mooie decemberprint, alleen de boodschap of jullie huisstijl. Heb je speciale wensen of een idee voor het ontwerp? Geef die dan door bij het plaatsen van je bestelling.

Kunnen jullie de kerstpakketten naar huisadressen verzenden?

Ja, dat kan zeker. Vink bij het afronden van je bestelling de levering naar meerdere huisadressen aan, dan houden we daar rekening mee. De adressen kun je het beste aanleveren in een Excel-bestand via info@ecogiving.nl. Vergeet je ordernummer niet te vermelden, anders raken we misschien in de war. De pakketjes worden vervolgens door PostNL door het land verspreid.

Hoe gaan jullie om met de privacy- en AVG-regels?

Alle gegevens die je met ons deelt, worden vertrouwelijk behandeld. Na het verzenden van de bestelling worden alle persoonsgegevens direct verwijderd uit ons systeem. Wil je dat we een verwerkersovereenkomst van jullie tekenen? Geen probleem. Wij kunnen er ook zelf eentje aanleveren. Daarnaast hebben we een speciaal systeem waarbij mensen zelf pakketjes kunnen bestellen. We zijn hier flexibel in. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem gerust contact op via info@ecogiving.nl of bel 06 – 283 50 736.

Kan ik de kerstpakketten zelf afhalen?

Onze kerstpakketten worden ingepakt in Rotterdam en kunnen op afspraak ook afgehaald worden. Houd er wel rekening mee dat een traditioneel kerstpakket veel ruimte inneemt. Je zal daarom al snel een busje nodig hebben voor het vervoeren van de kerstpakketten.

Ik wil een nieuwjaarspakket, kan dat ook?

Yes, we maken ook nieuwsjaarspakketten. We raden je aan om je bestelling al in november of begin december te plaatsen, dan heb je een ruime keuze. Geef in je bestelling aan dat het om een nieuwjaarspakket gaat en wanneer je deze wilt laten verzenden. Dan regelen wij de rest!

Assortiment

Hoe weet ik of een product duurzaam is?

Alle producten in het EcoGiving-assortiment hebben een duurzaam karakter. Dat betekent dat ze minder belastend zijn voor het milieu, gemaakt zijn van gerecycled materiaal of dat er een sociale onderneming achter het product zit die zorgt voor meer werkgelegenheid en het helpen van mensen met een achterstandspositie in de samenleving. Ben je benieuwd naar meer achtergrond van een bepaald product dan dat je op de website kunt vinden? Neem gerust contact met ons op via info@ecogiving.nl!

Waar worden jullie producten gemaakt?

Dit verschilt per artikel. Staat het niet in de omschrijving van het product, maar ben je wel benieuwd? Neem dan gerust contact op via info@ecogiving.nl en vertel ons van welk product je meer achtergrondinformatie wilt.

Ik heb zelf een leuk product voor in jullie assortiment. Kunnen we samenwerken?

Natuurlijk, alleen maar leuk! We worden er altijd blij van als we mooie duurzame producten aan ons assortiment toe kunnen voegen. Neem gerust contact met ons op!

Contact

Hoe kan ik persoonlijk contact met jullie opnemen?

Stuur een e-mail naar info@ecogiving.nl of neem via Whatsapp of met een belletje contact op via 06 – 283 50 736.

Hoe snel reageren jullie op vragen?

We doen keihard ons best om alle berichten op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden. In de kerstperiode van november tot en met december hebben we het altijd razend druk, maar dan doen we ons best om je bericht op werkdagen binnen 48 uur te beantwoorden.

Contact

Whatsapp

06 - 123 456 78

Bel ons op

010 - 493 04 10

Of mail naar

info@ecogiving.nl

Social

Adres

Ecogiving BV
Reactorweg 301
3542 AD Utrecht

KvK nr. 72841168
BTW nr. NL859256613B01
IBAN: NL87RABO0335278019

Makkelijk herbestellen en je facturen bekijken?

Maak account aan

Wij scoren een 9.5

Voor 23:00 besteld, morgen in huis

Altijd duurzaam